-
Tawaran Sebut Harga ini adalah dipelawa kepada syarikat yang berpengalaman, berkelayakan, berdaftar di Malaysia dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dan pendaftarannya masih lagi berkuatkuasa dalam tempoh tiga bulan selepas tarikh tawaran Sebut Harga ini ditutup untuk membekalkan perkhidmatan berikut:
NO. SEBUT HARGA | TAJUK SEBUT HARGA |
KOD BIDANG |
TARIKH IKLAN, TARIKH TAKLIMAT DAN TARIKH TUTUP |
SEDA(SH)-09/2023 |
Sebut Harga Bagi Penyewaan, Penghantaran, Installasi, Pengujian, Pentauliahan Dan Penyelenggaraan 60 Set Komputer Riba Untuk SEDA Malaysia Selama 40 Bulan
|
210109 – Hardware and Software leasing/renting
|
Tarikh Iklan: Tarikh Tutup: Masa: |
2. Perkhidmatan yang ditawarkan perlu memenuhi keperluan seperti yang dinyatakan dalam Terma Rujukan bagi Sebut Harga Bagi Penyewaan, Penghantaran, Installasi, Pengujian, Pentauliahan Dan Penyelenggaraan 60 Set Komputer Riba Untuk SEDA Malaysia Selama 40 Bulan.
3. Dokumen Sebut Harga hanya boleh dibeli secara dalam talian. Syarikat hendaklah mengemukakan Borang Pembelian Dokumen Sebut Harga, slip pembayaran dan dokumen sokongan iaitu satu salinan Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia (berserta lampiran kod bidang berkaitan) dan satu salinan Sijil Pendaftaran Suruhanjaya Syarikat Malaysia termasuk resit pembayaran melalui e-mel kepada [email protected] dan En. Mohd Herwan bin Husain ([email protected]). Dokumen Sebut Harga akan diperolehi melalui e-mel dalam bentuk PDF dan MS Word selepas terimaan bayaran disahkan oleh Bahagian Kewangan, SEDA Malaysia.Dokumen Sebut Harga mula dijual pada 26 September 2023 (Selasa; jam 9:00 pagi hingga 4:00 petang) sehingga 9 Oktober 2023 (Isnin; jam 9:00 pagi hingga 12:00 tengah hari) dengan harga sebanyak RM100.00 (Ringgit Malaysia: Satu Ratus sahaja). Borang Pembelian Dokumen Sebut Harga boleh dimuat turun di laman sesawang SEDA Malaysia (www.seda.gov.my).
Borang Pembelian Dokumen |
4. Semua kos berkaitan Cadangan Tawaran Sebut Harga ini adalah menjadi tanggungjawab pemohon. Bayaran Dokumen Sebut Harga hanya boleh dibuat secara DALAM TALIAN sahaja di atas nama:
SUSTAINABLE ENERGY DEVELOPMENT AUTHORITY MALAYSIA
Bank : CIMB Islamic Bank Berhad (Cawangan Putrajaya)
No. Akaun : 8600308067
Swift Code : CTBBMYKL
5. Cadangan tawaran (dalam bentuk hardcopy dan softcopy) hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang bermeterai dan bertanda dengan Tajuk dan No. Sebut Harga disebelah kiri atas sampul surat dan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga atau dihantar ke alamat seperti berikut:
Jawatankuasa Pembuka Sebut Harga
Pihak Berkuasa Pembangunan Tenaga Lestari
(SEDA Malaysia)
Galeria PjH, Aras 9, Jalan P4W, Persiaran Perdana,
Presint 4, 62100 Putrajaya
6. Jika serahan dokumen adalah melalui perkhidmatan courier, Syarikat hendaklah memaklumkan kepada SEDA Malaysia butiran courier seperti tarikh, masa dan tracking number sebaik dokumen tersebut dihantar melalui courier. Syarikat juga perlu memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup sebut harga selewat-lewatnya pada jam 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
7. SEDA Malaysia tidak terikat untuk menerima cadangan tawaran terendah atau mana-mana cadangan tawaran. SEDA Malaysia berhak untuk menerima, menolak atau membatalkan keseluruhan atau sebahagian daripada cadangan tawaran.
8. Cadangan tawaran yang dikemukakan selepas tarikh dan masa tutup tidak akan dipertimbangkan.
9. Syarikat yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas tiga bulan dari tarikh tutup tawaran Sebut Harga adalah dianggap tidak berjaya.