- Tawaran Sebut Harga ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor tempatan di Malaysia sahaja yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), Pihak Berkuasa Pembangunan Tenaga Lestari (SEDA) Malaysia dan Suruhanjaya Tenaga (ST) dalam gred, kategori, pengkhususan dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja berikut:
NO. & TAJUK SEBUT HARGA | TARAF / JENIS SYARIKAT | KOD BIDANG / PENDAFTARAN | TARIKH IKLAN, TARIKH TAKLIMAT, TEMPAT TAKLIMAT DAN TARIKH TUTUP |
SEDA(SH)-04/2021: Design, Supply, Deliver, Install, Testing & Commissioning and Maintenance of 37kWp (nominal) of Retrofitted Solar Photovoltaic System (NOVA) and Ancillary Works at the Rooftop of Multistorey Carpark MRT Taman Midah, Cheras, Kuala Lumpur”
|
Terbuka (Syarikat 100% milik warganegara Malaysia) |
CIDB: Kategori: ME SEDA Malaysia: Suruhanjaya Tenaga: |
Tarikh Iklan: 8 Jun 2021 (Selasa) Tarikh Taklimat: Tempat Taklimat: Masa: Tarikh Tutup: Masa: |
2. Perkhidmatan yang ditawarkan perlu memenuhi keperluan seperti yang dinyatakan dalam Terma Rujukan (Term of Reference) bagi “Design, Supply, Deliver, Install, Testing & Commissioning and Maintenance of 37kWp (nominal) of Retrofitted Solar Photovoltaic System (NOVA) and Ancillary Works at the Rooftop of Multistorey Carpark MRT Taman Midah, Cheras, Kuala Lumpur.
3. Sesi Taklimat Sebut Harga adalah DIWAJIBKAN kepada firma / syarikat yang ingin menyertai sebut harga ini dan akan diadakan secara atas talian (online) pada 15 Jun 2021 (Selasa), jam 12:00 tengah hari. Untuk penyertaan taklimat secara atas talian (online), firma / syarikat boleh membuat permohonan melalui email kepada [email protected] dan [email protected] selewat-lewatnya pada 15 Jun 2021 (Selasa) jam 10.00 pagi dengan menyertakan bersama:
- Borang Pengesahan Kehadiran;
- Satu (1) salinan Sijil Pendaftaran Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM);
- Satu (1) salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dari CIDB;
- Satu (1) salinan Sijil Perakuan Registered PV Service Provider (RPVSP) 2021 dari SEDA Malaysia;
- Satu (1) salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Sebagai Kontraktor Elektrik dari Suruhanjaya Tenaga; dan
- Slip pembayaran pembelian Dokumen Sebut Harga
Pemohon kemudian akan menerima email pautan untuk penyertaan ke sesi taklimat sebut harga di atas. Borang Pengesahan Kehadiran Ke Sesi Taklimat Sebut Harga boleh dimuat turun di dalam laman sesawang SEDA Malaysia (www.seda.gov.my)
4. Dokumen Sebut Harga hanya akan dijual selepas taklimat bermula pada 15 Jun 2021 (Selasa) sehingga 17 Jun 2021 (Khamis) jam 5.00 petang dengan harga sebanyak RM 100.00 (Ringgit Malaysia: Satu Ratus Sahaja). Syarikat hendaklah mengemukakan dokumen sokongan seperti di Perkara 3 bagi memastikan kelayakan untuk pembelian Dokumen Sebut Harga melalui emel kepada Mohd Azmi Hamdan ([email protected]). Borang Pembelian Dokumen Sebut Harga boleh dimuat turun di dalam laman sesawang SEDA Malaysia (www.seda.gov.my).
(Nota: Perkara 3 dan Perkara 5 boleh diemelkan secara bersekali).
Borang Pembelian Dokumen Sebut Harga |
Borang Pengesahan Kehadiran |
5. Semua kos berkaitan Cadangan Tawaran Sebut Harga ini adalah menjadi tanggungjawab syarikat. Bayaran Dokumen Sebut Harga hanya boleh dibuat secara ATAS TALIAN sahaja di atas nama:
SUSTAINABLE ENERGY DEVELOPMENT AUTHORITY MALAYSIA
Bank : CIMB Islamic Bank Berhad (Cawangan Putrajaya)
No. Akaun : 8600308067
Swift Code : CTBBMYKL
6. Syarikat hendaklah mengemukakan Borang Pembelian Dokumen Sebut Harga dan slip pembayaran melalui emel kepada En. Mohd Azmi Hamdan ([email protected]) dan En. Mohd Herwan Husain ([email protected]). Dokumen Sebut Harga akan diperolehi melalui emel dalam bentuk PDF dan MS Word selepas terimaan bayaran disahkan.
7. Dokumen Meja Sebut Harga juga boleh disemak bermula 15 Jun 2021 (Selasa) sehingga 17 Jun 2021 (Khamis) di SEDA Malaysia (Ibu Pejabat Putrajaya) pada ketetapan berikut, tertakhluk kepada Perintah Kawalan Pergerakan:
Tarikh/Hari | Waktu |
Isnin – Khamis |
9:00 Pagi – 1:00 Tengah Hari 2:00 Petang – 5:00 Petang |
Syarikat yang ingin menyemak Dokumen Meja Sebut Harga perlulah mematuhi Garis Panduan memasuki pejabat SEDA Malaysia semasa tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan mengisi Borang Pengisytiharan Kesihatan yang boleh dimuat turun di dalam laman sesawang SEDA Malaysia (www.seda.gov.my)
8. Cadangan Tawaran hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang bermeterai dan bertanda dengan Tajuk dan No. Sebut Harga disebelah kiri atas sampul surat dan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga atau dihantar ke alamat seperti berikut:
Jawatankuasa Pembuka Sebut Harga
SUSTAINABLE ENERGY DEVELOPMENT AUTHORITY (SEDA) MALAYSIA
Galeria PjH, Aras 9, Jalan P4W, Persiaran Perdana,
Presint 4, 62100 Putrajaya
9. SEDA Malaysia tidak terikat untuk menerima Cadangan Tawaran terendah atau mana-mana cadangan tawaran. SEDA Malaysia berhak untuk menerima, menolak atau membatalkan keseluruhan atau sebahagian daripada Cadangan Tawaran.
10. Cadangan Tawaran yang dikemukakan selepas tarikh dan masa tutup tidak akan dipertimbangkan.
11. Sebarang pertanyaan adalah melalui email: [email protected]